החלטתם להכנס לעולם ההשקעות? או שאתם פעילים כבר שנים והחלטתם להפתח גם לשוק האמריקאי? חשוב לדעת שבשוק האמריקאי יש המון אפשרויות אחרי הכל זה אמריקה ומדובר בשוק ענק. יש ללמוד את הנושא לעומק לפני שנכנסים לתחום. ״ידע הוא כוח״ הוא ביטוי מדויק לכל תחום בחיים ועוד יותר בכל מה שקשור להשקעות נדל״ן. חשוב שתצברו ידע בעצמכם, אין תחליף לידע אישי. בתחום קיימים המון יועצים אך חשוב שתלמדו היטב את התחום. רק כך תוכלו לדעת אם הייעוץ שאתם מקבלים הוא טוב וחכם.

אחד הדברים החשובים שצריך להבין לפני שמתחילים להתעניין ברכישת נכס הוא איך משיגים משכנתא לקניית נכסים בארצות הברית?

הכנו לכם מדריך עם הדגשים החשובים ביותר, קדימה מתחילים.

 

איך משיגים משכנתא לקניית נכסים בארצות הברית – דגשים מרכזיים

ממי לוקחים את המשכנתא או ההלוואה

סביב השאלה הזו עולות כמה שאלות חשובות:

האם ניתן לקבל משכנתא מבנק אמריקאי? מה מומלץ יותר לקחת הלוואה בארץ או באמריקה? אלה הן השאלות הכי ראשוניות והכי חשובות. באופן עקרוני אדם פרטי שאינו אזרח אמריקאי לא יכול לקחת משכנתא בארצות הברית, אך קיימים פתרונות אחרים כגון הקמת חברה, או חבירה לחברה קיימת. מכיוון שהנושא מורכב יש ללמוד אותו לעומק. מומלץ למצוא מסגרת לימודים מקצועית ובעלת מוניטין מצוין כמו נדל"ן בארה"ב  – CPI לימודים במסגרת טובה יכולים להיות גיים צ׳אנג׳ר עבורכם כמשקיעים.

בדיקת קרדיט, הכנסה ויכולת לשלם

יש לבדוק שנתוני האשראי שלך טובים שכן זה אחד הדברים הראשונים שהבנק יבדוק. הבנק גם יבדוק את יכולת ההשתכרות שלכם. יש לוודא שיש לכם הכנסה יציבה שכן בלי זה מאד קשה לקבל הלוואה או משכנתא.

בחירת בנק או חברת משכנתאות

תהליך בחירת הגורם ממנו תקחו את ההלוואה או המשכנתא הוא מאד חשוב. יש לעשות מחקר מקיף לפני שבוחרים את הגוף שממנו תקחו הלוואה. חפשו בנק או חברת משכנתאות עם מוניטין טוב שיכולים גם להעניק לכם תנאים טובים. העזרו בהמלצות של אנשים אך בידקו אותם בקפידה ושימו לב שאנשים שמייעצים לכם יהיו חפים מאינטרסים.

מסמכים ובירוקרטיה

עולם ההשקעות יכול להיות עולם מאד נוצץ מבחוץ ויכול להיות מאד מעניין ברגע שמתחילים להתגלגל בו, אך חשוב לדעת הוא שלא משנה מה – התהליך מלווה בלא מעט מסמכים. עליכם לסגל לעצמכם משלב מאד מוקדם סגנון עבודה מסודר – לדאוג לתייק ולסדר הכל בתיקיות במחשב. בסופו של דבר יהיו לכם לא מעט מסמכים רשמיים, חוזים, מסמכי הנכס עצמו, רישומים חוקיים של הנכס ועוד.

 

אלה היו רק הדגשים המרכזיים ללקיחת משכנתא לקניית נכס בארצות הברית. כאמור מומלץ ללמד כמה שיותר, לחקור ולהנות מההרפתקה! ככל שתדעו יותר תרגישו בטוחים ותוכלו לבחור את העסקאות החכמות והבטוחות ביותר. בהצלחה!

השקעות נדל"ן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *