אדם שצובר הלוואות והיכולת הפיננסית שלו מוטלת בספק, יתקשה לקבל הלוואות מהבנקים או מגופים חוץ בנקאיים אחרים. האפשרות הטובה ביותר העומדת בפניו היא לקחת משכנתא לסגירת ההלוואות.

משכנתא לסגירת חובות

המערכת הפיננסית היא מערכת סבוכה מאוד, אשר רוב הציבור אינו מכיר את כל האפשרויות שהיא מציעה, זאת משום שמדובר במערכת בירוקרטית ומסובכת, מה שמקשה בעיקר על חייבים שיש להם הלוואות ואשר אינם יודעים כיצד לשלם את ההלוואה. אולם, קיימת אופציה שלא רבים יודעים עליה והיא קיומה של עוד סוג של משכנתא מעבר למשכנתא לרכישת דירה, והיא למעשה הלוואת דיור על הדירה הקיימת. לכן, חייבים אשר יש בבעלותם דירה והם לקחו הלוואות שאין כרגע באפשרותם לשלם – יכולים לעשות שימוש באופציה של לקיחת משכנתא לצורך לכיסוי הלוואות. למעשה, משכנתא על הדירה הקיימת מאפשרת לבעלי הדירה לקבל הלוואה באחוז גבוה משווי הדירה אשר מגיע עד  כ-50%, וזאת בתנאי שאין משכנתא קיימת על הדירה. במקרה וישנה עדיין משכנתא על הנכס, ההלוואה המקסימאלית תהיה בניכוי המשכנתא הנותרת מהשווי. בניגוד להלוואות אחרות שניתנות, להלוואה על משכנתא קיימת יש יתרונות רבים והבולט שבהן היא האפשרות המהירה ובטוחה לקבל סכומי כסף גבוהים באופן מידיי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי מאחר והבנק מקבל לידו ביטחון ברמה גבוהה בדמות נכס נדל"ן, הבנק יכול להציע תנאים משתלמים במיוחד ללווים, זאת בהתאם למצבם הפיננסי וליווי של יועץ משכנתאות אשר הוא הכרחי עבור הבנה מעמיקה מול הבנק לגבי המסלול המשתלם ביותר, כמו גם להורדת הריבית הנלוות להלוואה מסוג זה.

משכנתא לסגירת הלוואות

רוצים להתחיל בתהליך ולא יודעים כיצד? יש פתרון

זקוק להלוואה ומתעניין באפשרות של משכנתאות לכיסוי חובות? באמצעות חברת שקוף, החברה המובילה בישראל לייעוץ למשכנתאות תוכל לקבל ליווי מלא לכל אורך התהליך, כאשר חברה החברה מורכבת מאנשי מקצוע ניטרליים ומהטובים בתחומם שאין להם קשר לאף אחד מהבנקים הפועלים בישראל, כך שבצורה כזאת הם  יכולים לייעץ באופן בטוח וללא אינטרס בנוגע לגובה המשכנתא, פריסת המשכנתא, השגת האישור הבנקאי וכמובן הפחתה וחיסכון ככל הניתן בנוגע לריביות ותנאי ההחזר. בנוסף, החברה תלווה אתכם יד ביד לאורך כל התהליך, זאת מאחר ובנקים שונים מתנהלים באופן שונה, בכך שהם יכולים להציע גם תנאים אחרים שכדאי לשמוע לגביהם ולא רק מהבנק האישי שלכם, זאת מאחר ורבים אינם מבינים את השפה המשפטית והבנקאית כך שבאמצעות יועץ משכנתאות צמוד אליכם מטעם החברה ניתן לקבל תמונה רחבה וברורה לגבי מה תקבלו ומה יהיה גובה ההחזר. ליועצי המשכנתאות של החברה הכלים המתקדמים בעולם וידע העדכני ביותר בעולם הבנקאות הפיננסית, וזאת על מנת לספק את השירות המיטבי והמקצועי ביותר לקהל הלקוחות כך שניתן יהיה לקבל משכנתא עבור סגירת הלוואות בצורה הטובה ביותר.

https://www.hagana.co.il.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *