אם נפצעתם או נפגעתם בדרך כלשהי בעת שהייתכם בחו"ל, עומדות בפניכם בדרך כלל שתי אפשרויות עיקריות. הראשונה זמינה למי שרכש ביטוח טיולים מאחת מחברות הביטוח בארץ או מקופת חולים. במקרה זה יש להגיש בקשה לקבלת כספי פיצויים בגין הנזק לביטוח שלכם. במקרה ואין לכם ביטוח טיולים, יש להגיש תביעה לבית המשפט במדינה שנפצעתם בה.

 

הגשת תביעה בחו"ל על ידי ישראלי

הגשת תביעה וניהול של תיק משפטי במדינה זרה היא עניין מורכב למדי. זאת משום שיש לבדוק האם בכלל ניתן להגיש את התביעה לפי החוק המקומי, למצוא עורך דין שמוסמך לעסוק בכך במדינה זאת, ולאחר מכן לנהל את התיק בשלט רחוק. הבשורה הטובה היא שכיום ניתן להיעזר בשירותי חברה שבאמצעותה ניתן להגיש תביעות על פציעות שונות שאירעו בחו"ל – היישר מישראל ובלי הצורך לדעת שפה זרה אחת או אחרת. חברה כזאת גם מאפשרת לתובע לבצע את רוב תהליכי הבירור של התביעה בצורה מקוונת, במידה והדבר אפשרי כמובן.

 

אז איך עובדת הגשת תביעה דרך החברה?

הגשת התביעה דרך החברה הייעודית היא עניין פשוט למדי. ניתן אפילו להגיש את הבקשה הראשונית בצורה מקוונת. לאחר מכן, נערכת שיחה עם מומחה. כבר בשלב זה מתחיל צוות המומחים לבדוק האם יש סיכוי להגשת התביעה שלכם ומה סיכויי ההצלחה שלה. לאחר מכן באמצעות הצוות, ייאספו ראיות מסוגים שונים והתיק ייבנה בשלמותו.

לעיתים קרובות על הנפגע להגיע לבדיקות רפואיות שונות בכדי להוכיח שנגרם לו נזק. בסיום התהליך תוגש תביעה במדינה הזרה. את ההליך המשפטי במדינה מנהלים שותפים של המשרד. לשותפים אלה יש הסמכה לעסוק בעריכת דין במדינה הרלוונטית, והם מעדכנים את הצוות בארץ בכל שלב של ההליך. להגשת תביעה אונליין היכנסו לקישור.

 

סכומי הפיצויים שמתקבלים על ידי התובעים

בדרך כלל, במקרים בהם הצוות המשפטי בארץ מאמין שיהיו לתביעה סיכויי הצלחה גבוהים, כדאי להגיש את התביעה. במקרים רבים התובע יזכה במשפט ויזכה בקבלת הפיצויים המגיעים לו. חשוב לשים לב שהפיצויים שהתובעים מקבלים באופן ממוצע הם גבוהים מאוד, בדרך כלל בסכומים של כמעט מיליון שקלים.

לכן, אסור בשום פנים באופן לוותר על בירור ראשוני של סיכויי התביעה שלכם, במיוחד במקרים שבהם הפציעה הייתה קשה והותירה השלכות לאורך זמן.

 

היתרונות של הגשת תביעה אונליין

לחברה העוסקת בהגשת תביעות ישראלים על מקרי פגיעה בחו"ל, יש ניסיון רב בניהול תיקים של תביעות נזיקין של נזקי גוף בעולם כולו. החברה כבר ייצגה מעל 2,000 ישראלים בבתי משפט ברחבי העולם, ואחוז גבוה מאוד שלהם גם זכה לקבלת פיצויים משמעותיים של מאות אלפי שקלים בדרך כלל.

בנוסף לכך, החברה מאפשרת לתובע לנהל את כל הליך התביעה בעברית, מה שמקל על אנשים רבים בניהול ההליך בצורה נכונה. בנוסף לכך החברה עוזרת בתביעה מתחילתה ועד סופה.

להגיש תביעה באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *