קניתם כרטיסים לחו״ל? הזמנתם מלונות? אתם כבר מרגישים את תחושת החופש הנפלאה באוויר? איזה כיף לכם! חופשות הן דבר מדהים לנפש ולמוח ומאפשרות לנו הפסקות מהחיים, אוויר לנשימה ומנוחה אמיתית! אז קודם כל תהנו. אבל אנחנו יודעים שגם בחופשות אנחנו ממשיכים לעיתים לחשוב על עניינים כספיים.

לכן הכנו לכם את המדריך המעולה הזה עם ארבעה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לחסוך כסף בחופשה הבאה שלכם. אז בין אם אתם נוסעים לעסוק בפעילות החשובה של בטן גב או שמא אתם בכלל נוסעים לטייל בעיר אירופאית או לחופשת סקי – תמיד יש איפה קצת לחסוך. טיפים מעולים לחסכון בחו״ל קדימה מתחילים.

 

ארבעה טיפים מדהימים שיעזרו לכם לחסוך כסף בחו״ל

אל תאכלו רק במסעדות

נכון שחלק מהכיף הגדול בנסיעה לחו״ל הוא האוכל הטעים והמיוחד שאפשר להתנסות בו. רבים מאיתנו עושים סקר רציני לפני שאנחנו מגיעים למקום חדש – מה טעים שם ומה שווה לאכול? בעוד שהתנסות באוכל חדש היא ממש חשובה ובהחלט חלק מהכיף, היא לא חייבת להיות מאד יקרה.

אם נאכל כל היום רק במסעדות גם ביעדים זולים, בסוף של דבר זה יצא יקר. לכן נסו לגוון – תוכלו לפעמים לאכול בדוכני אוכל – זו דרך מעניינת להתנסות באוכל מקומי! או שתוכלו לעשות פיקניק עם מוצרים כיפיים מהסופר. תתפלאו כמה כסף תחסכו באופן זה.

ארבעה טיפים מדהימים שיעזרו לכם לחסוך כסף בחו״ל

ביטוח חכם

ביחרו בביטוח חכם ולא יקר מדי. כגון הראל ביטוח נסיעות. חפשו ביטוח שמעניק לכם הגנה מלאה ותחושת בטחון אך שאינו יקר מדי וכך תוכלו להרגיש בנוח בטיול שלכם מבלי לקרוע את הכיס. שימו לב לפרטים הקטנים בביטוח שמציעים לכם וודאו מה עליכם לעשות במקרה של פציעה או מחלה מפתיעה. אם יהיה לכם את המידע הזה יהיה לכם קל ופשוט יותר לטוס בראש שקט. ביחרו בחברה עם נציגים זמינים שיוכלו לעזור לכם ללא בעיות התקשרו עכשיו הראל ביטוח חול טלפון.

 

תחבורה

חישבו טוב איזה סוג תחבורה מתאימה למקום אליו אתם נוסעים. תחקרו קצת על מנת להבין מה יהיה נכון לכם. אם אתם צריכים לקחת אוטו נסו לתכנן לכמה ימים תצטרכו אותו – יכול להיות שלא תצטרכו לכל הימים ואפשר להשכירו רק לחלק מהימים. לעיתים לקחת ולהחזיר את האוטו מאותו מקום מאד מוזיל את העלויות – בדקו גם את זה.

אם אתם נוסעים לחופשת סקי יכול להיות שעדיף לקחת מונית מהשדה ולא לשכור אוטו אם לא תשמשו בו. חישבו על כל הדברים האלה והשכירו אוטו רק באמת במידת הצורך. אם אין צורך באוטו כי תשהו בעיר גדולה – נסו לקנות כרטיס תחבורה ציבורית לכמה ימים ודבר זה יוזיל את העלויות משמעותית.

 

שופינג

חלק מהכיף בחו״ל זה הקניות – נכון אנחנו לא נכחיש זאת! אך גם פה חשוב שתהיו מחושבים וחכמים ותוכלו להוזיל עלויות בצורה משמעותית. החליטו מראש על תקציב קניות יומי ואל תעברו אותו! אם הצלחתם לא לקנות ונשאר לך עודף מהיום תוכלו להוסיף אותו ליום הבא במידה ותראו משהו שאתם באמת רוצים לקנות. אז סעו תהנו ונסו לחסוך קצת על הדרך! טיסה נעימה!

ארבעה טיפים מדהימים שיעזרו לכם לחסוך כסף בחו״ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *