ביטוחים הם חלק מהחיים שלנו כי ביטוחים הם אלה שגורמים לנו להיות רגועים ושקטים יותר. זה מתחיל בדרך כלל בכך שכאשר אנחנו נוסעים לחו״ל אנחנו רוצים לעשות ביטוח בריאות כמה שיותר מקיף אך זה ממשיך לאינספור ביטוחים מסוגים אחרים. לכן ברור מדוע גם אתם, בזמנו, פניתם אל סוכן ביטוח כזה או אחר, שמעתם מה יש לו להגיד והחלטתם לעשות עוד ועוד ביטוחים. העניין הוא שהרבה פעמים ככל שלאדם יש יותר ביטוחים כך הוא רגוע יותר ויודע שברגע האמת, כאשר משהו קורה, יש לו איך לממן את הסיוע שלו הוא זקוק. האם, לדוגמא, באמת תוכלו לסבול את המחשבה שיש תרופה למחלה שממנה אתם סובלים ושיכולה להציל את חייכם אך אין לכם איך לממן אותה כי לא עשיתם ביטוח? זה מה שגורם לרוב האנשים לשלם ולעשות לא מעט ביטוחים חדשים מידי שנה. עם זאת, כמו שרבים מאיתנו שוכחים חסכונות ישנים, מה שרוב האנשים לא לגמרי מודעים לו, זה שרבים מאיתנו משלמים על אותו ביטוח פעמיים. אין בכך טעם ומדובר על הרבה מאוד כסף בשנה, מה שמסביר מדוע הר הביטוח הוא גוף שבמוקדם או במאוחר על כל אחד מאיתנו לפנות אליו.

מה יעשה למענכם הר הביטוח וכיצד?

כאשר מדברים על הר הביטוח מדברים על גוף יעיל שכל שעליכם לעשות זה רק לפנות אליו, להשאיר אצלו את הפרטים שלכם ולתת לו לעשות את עבודתו. בפועל הר הביטוח מבצע את עבודתו בצורה מאוד פשוטה, כי בסך הכול הוא מחובר לכל חברות הביטוח הכי מוכרות ונפוצו בארץ. בצורה כזאת הגוף הזה יוכל לברר איפה יש לכם ביטוחים, מאיזו שנה, מה הם כוללים וכמה אתם משלמים עליהם בכל חודש. המידע הזה חשוב ורלוונטי כי רק אם תקבלו את כל הנתונים הללו תוכלו להבין האם יש לכם ביטוחים כפולים והאם תוכלו לחסוך על ידי שינויים שתעשו. זה שאתם רוצים להיות מוגנים ובטוחים זה טוב ויפה אך זה לא אומר שבגלל זה עליכם לשלם על סעיפים כפולים לחברת הביטוח שלכם. מצד שני, לפנות בכוחות עצמכם אל כל חברות הביטוח הקיימות כדי לברר איפה יש לכם ביטוח וכמה אתם משלמים עליו, זה לוקח יותר מידי זמן. לכן עדיף שגוף מאורגן ומקצועי יעשה עבורכם את הבירור הזה ויפה שעה אחת קודם.

 

הר הביטוח לא לבזבז כסף

האם כדאי לבטל ביטוחים שונים?

לא אחת קורה שכאשר הדוחות מגיעים, מי שמקבל אותם פשוט נחרד מהתוצאות, כי למעשה אנשים מגלים שהם שילמו על ביטוחים כפולים במשך שנים. זה אומר שהם בזבזו כספים רבים ונשאלת השאלה: מה כדאי לעשות? האם עדיף לבטל את הביטוחים כולם? או שאולי רק לוותר על הסעיפים שעליהם אתם משלמים בצורה כפולה? האם עדיף לפנות אל חברת ביטוח אחרת שמציעה דיל טוב יותר? כדאי לבדוק את כל הנתונים ולראות איפה תוכלו לחסוך ועדיין להיות מבוטחים. יש היגיון בלעשות כמה שיותר ביטוחים ובבחירת הביטוחים הכי מקיפים וטובים יותר, אך מצד שני, חבל לשלם על כך מחירים מופקעים. שימו לב שבימינו אפשר גם להשוות בין מחירי הביטוחים בצורה מהירה ויעילה כי כל מה שצריך לעשות זה חיפוש והשוואה קצרה אונליין. חברות הביטוח נמצאות בתחרות גדולה זו מול זו ולכן מי שיוצא נשכר מכל העניין הוא הלקוח. כדאי להשוות מחירים ולעשות סדר בכל הביטוחים שיש לכם, כי מה פתאום שתתרמו ככה סתם כספים לחברות הביטוח השונות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *