ישראלים אוהבים לנסוע לחו"ל ולא פחות אוהבים – לעשות קניות בדיוטי פרי!

כמעט שאין מצב להיכנס לשדה התעופה ולעלות על מטוס בלי לעצור קודם בדיוטי, כדי לקנות בושם לסבתא ושוקולד לילדים, אבל האם זה באמת כל כך משתלם כמו שנהוג לחשוב?

 

חנויות דיוטי פרי והמחירים האמיתיים

חנויות הדיוטי פרי ברחבי העולם מפרסמות את עצמן כאופציה אטרקטיבית למי שרוצה לקנות מוצרים ייחודיים במחירים נוחים, בזכות הפטור ממע"מ.

לצד מוצרים מגוונים שאפשר למצוא רק בדיוטי, החנויות הללו מצטיינות בדרך כלל גם בעיצובים מושקעים, שירות אדיב ואפילו ריח נעים בכניסה.

גם אם אתם נכנסים לחנות של מוצרי חשמל בנמל התעופה, חנות מחשבים, הלבשה תחתונה, תכשיטים, או חנות ספרים, המחירים שתמצאו שם אמורים להיות נמוכים משמעותית מאלה שתמצאו בחנויות זהות מחוץ לנמל התעופה, אבל האם זה מה שקורה בפועל?

 

 

נתונים מראים בבירור כי הישראלים קונים בדיוטי פרי יותר מכל עם אחר בעולם ולכן חשוב עוד יותר לבדוק את הדברים לעומקם.

במקרים רבים תגלו כי מחירי המוצרים בדיוטי פרי בישראל, במגוון חנויות הממוקמות בנמל התעופה הבינ"ל היחיד של ישראל, הם נמוכים משמעותית מאלה הנהוגים במדינות מערביות אחרות, כמו ארה"ב, שוויץ ועוד.

למרות זאת, חשוב לבדוק כל מוצר לגופו וכדי לעשות זאת, אפשר להיכנס לאינטרנט ולבדוק כמה עולה אותו המוצר בדיוק בחנויות דיוטי פרי אחרות ברחבי העולם, אבל אפשר גם לבדוק אם המחיר שקיבלתם הוא באמת ללא מע"מ.

 

איך עושים את זה?

נכנסים לאינטרנט דרך הטלפון החכם ומוצאים מחשבון מע"מ מקוון – זהו כלי זמין ונוח, שמאפשר לכם להקיש את המחיר הנקוב על גבי המוצר ולגלות בקלות כמה המוצר היה עולה לכם עם תוספת מע"מ, או לחילופין – כמה המוצר צריך לעלות ללא תוספת מע"מ.

כדי להבטיח שאתם מקבלים את המחיר הרצוי, קחו לדוגמה את מחיר המוצר שאתם רוצים, או מוצר דומה והזינו את מחירו למחשבון, בצד המאפשר הפחתת המע"מ מהמחיר המלא. כך תקבלו את מחיר המוצר לפני שהוסיפו לו מע"מ.

את התוצאה שקיבלתם תוכלו להשוות למחיר המופיע על המוצר בחנות הדיוטי פרי.

 

לסיכום

בימינו אין סיבה להתבלבל, או להתלבט – אפשר להיכנס מכל מקום בעולם, בעזרת טלפון חכם וחיבור לאינטרנט, לכל אתר של חנות שמחזיקה את המוצר שאתם מעוניינים בו, להזין את הסכומים הרלוונטיים למחשבון ולקבל תוצאה מדויקת במהירות.

כך תוכלו להנות מחוויית קניה נעימה ומפנקת במחירים הוגנים ואולי גם ליהנות ממבצעים משתלמים. טיסה נעימה!

ציוד למידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *