כל עסק צריך שיהיו לו פתרונות מימון זמינים למקרה של התרחבות, ירידה בהכנסות או גדילה בהוצאות. פתרונות מימון מגיעים במגוון צורות וניתנים על ידי מגוון רחב של גורמים וחברות שונות. לכן ישנה חשיבות גדולה מאוד לדאוג לתחום המימון של העסק שלך, עוד לפני שהתחלת להפעיל אותו בכלל. ממש לשם כך ריכזנו בעבורך מספר פתרונות מימון לשנת 2023.

 

הלוואות בנקאיות

הלוואות בנקאיות היו וכנראה יישארו לזמן הקרוב הפתרון המימוני המקובל ביותר הן ליחידים והן לעסקים. עובדה זאת נובעת מכך שהבנקים הם המלווים הגדולים ביותר במשק. בנוסף לכך שירות ההלוואות של הבנקים הוא דבר ידוע וכמעט כל אחד מכיר אותו. מאידך, אין זה אומר שהוא הפתרון הכי טוב בעבורך. רוצה לדעת עוד על בחירת גוף מימון בצורה נכונה? היכנס לקישור המצורף FinanceHouse.

 

הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות הן אותן סוג הלוואות שנותנים הבנקים עצמם. בדרך כלל מי שנדרש לכך הם אנשים שכבר קיבלו סירוב על ידי הבנק עצמו. חשוב לשים לב לנקודה זאת – בסירוב לתת הלוואה, הבנק בעצם אומר שהוא לא מאמין בהצלחה הכלכלית של החברה, המיזם או הפרויקט שאליו החלטת לצאת.

עובדה זאת צריכה לגרום לך לשאול את עצמך – האם כדאי לי לקחת את ההלוואה או שעדיף למצוא פתרונות אחרים? בנוסף לכך, הריבית על הלוואות אלה היא בדרך כלל גבוהה מאוד.

 

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים

בישראל קיימת סוכנות ייעודית שמטרתה לדאוג לפתרונות מימון לחברות קטנות ובינוניות. ההלוואות שנותנת הסוכנות בדרך כלל מגיעות עם תנאי ריבית טובים ולכן שווה לחשוב עליהן כמחפשים אפיקי מימון.

 

חברות ביטוח

חברות ביטוח נותנות לעיתים קרובות מימון לעסקים או חברות, במיוחד אם העסק או החברה מבוטחים אצלן בביטוח כזה או אחר. חברות אלו כבר עוסקות בסיכונים פיננסיים באופן שוטף ולכן לא מפתיע שהן נכנסות גם לעולם של הלוואות ומימון של עסקים.

 

קרנות הון סיכון

קרנות הון סיכון הן בעצם חברות שלוקחות את כספי המשקיעים ומשקיעות אותם בחברות, בעסקים או במיזמים שהן מאמינות שהיו רווחיים בהמשך. בדרך כלל חברות אלו מתמקדות בתחום הייטק אבל לעיתים הן גם מעבירות מימון והשקעה לחברות מסורתיות יותר. ישנן חברות קרנות הון סיכון שניתן לפנות אליהן לשם קבלת מימון. אחרות יפנו אליך במידה ונמצאת מתאים לתוכנית שלהן.

 

פתרונות מימון ב-2023 – סיכום

הלוואות מבנקים והלוואות חוץ בנקאיות הן עדיין וכנראה ימשיכו להיות צורת המימון המקובלת והנפוצה ביותר. חשוב לשים לב לעמלות ולצורת התשלום של הלוואות אלה. בנוסף לכך, קיימת הסוכנות לעסקים קטנים שעוזרת לעסקים למצוא פתרונות מימון לשם התרחבות ופעילות שוטפת. גם חברות ביטוח וחברות הון סיכון הן פתרונות מימון אפשריים, במיוחד לעסקים שכבר נמצאים איתן בקשר.

איזה פתרונות מימון יש היום ב2023?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *