בעידן בו נשים עדיין מוטרדות ונאלצות לעבור משפטים ארוכים או חקירות, הן גם זקוקות לעורכי דין מקצועיים וטובים שילוו אותן. עלות ייעוץ משפטי וליווי בתהליכים משפטיים נע בהתאם לוותק העו"ד, לתחום העיסוק ולסדר גודל המקרה. 

 

מה הוא ייעוץ משפטי עבור הטרדה מינית?

לעיתים בעת מקרה של הטרדה מינית הנפגעת מעוניינת לפתוח בהליכים משפטיים נגד הפוגע. פגישת ייעוץ עם עורך דין מומחה להטרדות מיניות הוא אמצעי שניתן להיעזר בו במקרים שכאלה לפני התחלת הליכים משפטיים אזרחיים ופליליים, זאת בהתאם למקרה ורצון הנפגעת.

בסיטואציות בהן מדובר בהטרדה מינית המתבטאת ביחסי מרות במקום העבודה, או במסגרות רפואיות וחינוכיות, החוק מעניק מסגרת הגנה למוטרדת ואינו מחייב הוכחה שהעובד התנגד להצעתו של הבכיר. במידה והינך מרגישה במצב בלתי נעים בעבודה או שחווית מקרה הטרדה, פני לאיש מקצוע שיעניק לך ייעוץ משפטי מהימן. הטרדה מינית עורך דין דורון ויינרייך יוכל לעזור לך לדעת את זכויותיך ולהגן עליהן לאורך כל הדרך.

 

כמה עולה פגישה עם עורך דין להטרדות מיניות?

פגישת ייעוץ עם עורך דין אזרחי תעלה לכם בין 900 ל-1,500 שקלים. המחיר תלוי בוותק, הניסיון וההתמחות של אותו עורך דין. התמחור משתנה כמובן בין אזורים גיאוגרפיים שונים, כמו המרכז והפריפריה ובין ההתמחות של אותו עורך דין. קיימים עורכי דין פליליים העוסקים באלימות מינית ועורכי דין לענייני עבודה שעוסקים ביחסי מרות והטרדות מיניות בעבודה.

לכל אחד מהם יהיה מחיר שונה בהתאם למקרה ולמסגרת. שירותים נוספים על ידי עו"ד כמו כתיבת תצהיר יעלו לכם בין 400 ל-1,200 שקלים. הכנת כתב לדיון אזרחי יעלה לכם בין 400 ל-1,200 שקלים ובקשת ערעור בבית המשפט האזרחי יעלה בין 900 ל-4,000 שקלים.

 

עונש בגין הטרדות מיניות

העונש המקסימלי לאדם שהטריד מינית עומד על 2 שנות מאסר. זאת אם הוא הורשע בהצעות חוזרות ומטרידות בעלות אופי מיני, שהופנו לאדם שהראה למטריד שהוא אינו מעוניין באותן הצעות. העונש המקסימלי בגין הטרדה מינית המשולבת יחד עם יחסי מרות במסגרת העבודה, החינוך או הטיפול עומד על 5 שנות מאסר בפועל. בהליך אזרחי בית המשפט יכול לפסוק במשפט הטרדה מינית פיצוי שלא עולה על סך של 120,000 שקלים.

 

מה ניתן לעשות במידה ועברתי הטרדה מינית על ידי רופא?

קודם כל, את לא לבד. ניתן לפנות לסיוע לנפגעי תקיפה מינית. לאחר מכן, במידה ואת מעוניינת להתחיל בהליכים משפטיים או להתלונן על הרופא המטריד, צרי קשר עם עורך דין להטרדות מיניות. עורך דין מקצועי המטפל באלימות מינית יכול לייעץ לך כיצד לפעול בהתאם למה שחווית, לעזור לך בהגשת התלונה ולחשב איתך מהלכים באיזה אופנים יש לנקוט צעדים על מנת שאותו רופא לא יטריד יותר אותך או אדם אחר.

עורך דין להטרדה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *