משקיעים רבים תוהים לעצמם היכן עדיף להשקיע ברכישה של נכס נדל"ן: ארה"ב או אירופה? המומחים של חברת ג'נסיס 100 מציגים לכם את התשובה הסופית.

השקעות נדל"ן בחו"ל – התלבטות שיש ליישב

לאור מחירי הנדל"ן הגבוהים במדינת ישראל, משקיעים רבים אשר ברשותכם הון ראשוני מעוניינים להשקיע ברכישה של נכס נדל"ן מניב, עם תשואה נאה. כיום, האזורים המבוקשים ביותר להשקעת נדל"ן הם ללא ספק אירופה וארה"ב, אולם אנו כאן כדי להסביר מדוע השקעה בנדל"ן בארה"ב היא האופציה הטובה ביותר כיום בעבור ישראלים, והמומחים של ג'נסיס 100, החברה המובילה כיום בישראל להשקעות נדל"ן בארה"ב מסבירים.

נדלן

השקעת נדל"ן בארה"ב – אפשרות חסרת תקדים לקבלה של תשואה גבוהה ויציבה

ארה"ב היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, וזה תקף גם לנושא הנדל"ן. בשנים האחרונות מדינות רבות בארה"ב מעודדות משקיעים בכל העולם להגיע ולהשקיע ברכישה של נכס נדל"ן, בעלות נמוכה באופן משמעותי מהעלויות באירופה. למעשה, מסבירים בחברה כי כיום ניתן בהשקעה של 300 אלף דולר בלבד לרכוש נכס מניב באזורי ביקוש בארה"ב, כאשר לאור הרפורמה אשר מבצע כיום נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בתחום המיסים ישנן הקלות מפליגות לאירופה אין צורך לשלם מס רכישה כי בארה"ב בניגוד לאירופה אין צורך לשלם מס רכישה, מה שמהווה יתרון משמעותי למשקיע. יתרה מכך, שוק הנדל"ן מושפע בכל העולם מהיצע וביקוש. בניגוד לאירופה, בארה"ב אין מצוקת דיור משמעותית ועל כן תמיד יהיו שוכרים אשר ירצו לשכור נכס, בניגוד לאירופה אשר באזורים מסוימים סובלת ממצוקת דיור משמעותית ועל כן המחירים טיפסו בצורה משמעותית מאוד. יתרה מכך, שוק הנדל"ן בארה"ב הוא שוק מפותח ביותר עם נכסים בארה"ב אשר מתוחזקים ברמה גבוהה ביותר, זאת לאור העובדה כי ברוב המדינות בארה"ב יש חוקים נוקשים בכל הקשור לאחזקת הבית. באירופה, המצב שונה: רוב הדירות אשר נמצאות באזורי ביקוש הן דירות ישנות, אשר דורשות הוצאה משמעותית לשיפוץ ותחזוקה.

השקעה בנדל"ן בארה"ב – באמצעות חברת ג'נסיס 100

חברת ג'נסיס 100 נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל, מזה שנים ארוכות. הצוות המקצועי של החברה, אשר מורכב מטובי המומחים בתחום הנדל"ן, המיסוי והרכישה מזמין אתכם להצטרף לעוד אלפי ישראלים אשר רכשו נדל"ן מניב בארה"ב וכיום זוכים לתשואה נאה, וזאת בליווי של הבנקים המובילים בארה"ב, כך שתוכלו להיות בטוחים כי מדובר בעסקה המשתלמת והיציבה ביותר אותה תוכלו לבצע בשוק הסוער אך המניב של נדל"ן בארה"ב. על כן, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים בעבורכם לשפר את מצבכם הכלכלי ולהפוך לבעלים של נכס בארה"ב, בעלות נוחה עם יציבות פיננסית. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? היכנסו לאתר הרשמי בכתובת genesis100.co.il השאירו את הפרטים ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם לטובת קביעת פגישת ייעוץ ראשונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *