ביטוח נסיעות לארצות הברית נחשב לאחד היקרים. אם בדקתם לאחרונה פרטים על ביטוח ליעד זה, וודאי שמתם לב שהעלות היא גבוהה הרבה יותר מביטוח למזרח או לאירופה. יצאנו לבדוק מה עומד מאחורי העניין הזה והאם תוכלו לשלם פחות על ביטוחים לארצות הברית? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם רוצים לדעת רגע לפני שתגיעו אל היבשת הגדולה.

 

תכירו קודם כל את האנשים שסייעו לנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע המקיף בנוגע לביטוח לארצות הברית והסיבה שעומדת מאחורי המחיר הגבוה שלו, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו.

שכן, הפעם, החלטנו לצאת אל השטח ולשאול את אלו שסגרו ביטוח ליעד המדובר בחצי השנה האחרונה – כמה שילמתם? גילינו פערים די גבוהים בתשלומים השונים וכשחקרנו את העניין באופן מעמיק עוד יותר, התברר לנו שיש אפשרות לשלם פחות, רק צריך לדעת איך.

 

למה הביטוח לארצות הברית הוא יקר כל כך?

נתחיל בשאלה המתבקשת והחשובה ביותר שפתחה את המדריך הנוכחי. אם ביררתם לאחרונה פרטים על ביטוח נסיעות לארה"ב וקיבלתם הצעה גבוהה, כדאי שתדעו שאין פה ניסיון לעשות עליכם כסף, זה המצב. הביטוחים ליעד זה נחשבים ליקרים בגלל שהטיפולים הרפואיים שם הם יקרים ביחס ליעדים אחרים באופן משמעותי.

 

איך תוכלו לשלם פחות?

אם אתם רוצים לשמור על הארנק שלכם ולשלם מעט פחות על הביטוח, כדאי שתדעו שזה אפשרי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך השוואת מחירים בין 3 – 4 חברות ביטוח שונות. זה אולי ישמע לכם בזבוז של זמן, אבל אנחנו נגלה לכם שהבירור שאנחנו ערכנו עם אנשים שכבר שילמו על הביטוח שלהם ליעד זה, גילה שיש מי שעשו זאת והצליחו לחסוך מאות שקלים!

 

הדרך לשלם פחות על ביטוח נסיעות לארצות הברית

אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים לערוך השוואות מחירים לביטוח נסיעות, כדאי שתדעו שעומדות בפניכם 2 דרכים לבצע את ההליך:

  1. באמצעות כניסה לאתר השוואות מחירים לביטוח
  2. באמצעות בירור בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת

האפשרות הראשונה היא הנוחה ביותר. שכן, היא חוסכת לכם זמן רב בחיפוש. אתם פשוט מזינים את הפרטים באתר ומקבלים הצעות מחירים. אם משום מה תעדיפו באפשרות השנייה, כדאי שתדעו שיש כל מיני פלטפורמות שיאפשרו לכם להגיע אל המסקנה בנושא. הנה כמה מהבולטות שבהן:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע המעמיק אודות הביטוחים לארצות הברית והסיבה שגורמת להם להיות הביטוחים היקרים ביותר. כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק ליישם את הטיפים שנכתבו לעיל כדי שתוכלו לשלם פחות על הביטוח שלכם. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

ביטוח נסיעות לארה"ב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *