כולנו מוצאים את עצמנו מנהלים שיתוף פעולה מסוג זה או אחר, מול חברות ועסקים. על פי רוב, כאנשים פרטיים אנחנו לקוחות מרוצים או פחות מרוצים, ואיננו מנהלים קשרים עסקיים משותפים עם החברות והעסקים. אולם, אנשים פרטיים, אנשים בעלי עסק עצמאי וחברות בע"מ, מקיימים שיתופי פעולה עסקיים מסוגים שונים, אם כספקים ואם כשותפים עסקיים, ולא תמיד שיתוף הפעולה עולה יפה ומצליח.

אי לכך, מומלץ מאוד לגלוש לאתר החברות בישראל, בו ניתן לקבל מידע אודות כל חברה, בטרם תכנסו עמה להרפתקה משותפת מכל סוג.

 

היו מרגלים עסקיים

ישנן חברות עסקיות המציעות שירותי מידע אודות חברות וארגונים בישראל ובניהן: בי די איי ודן אנד ברדסטריט. חברות אלה מאפשרות לכל אדם לרכוש, בתמורה לסכום לא גדול, בדרך כלל, מידע אודות חברה מסוימת, מכל סיבה שהיא. חברות וארגונים גדולים הזקוקים למידע מסוג זה על בסיס קבוע, יכולים לרכוש מנוי שנתי, ולקבל שירותי מידע על חברות ועסקים באופן שוטף. אתר החברות מספק לכם מידע כללי אודות חברות בישראל ללא תמורה כלל וכלל,

ורק במידה ואתם זקוקים לנתוני עומק כגון: היכן מנהלת החברה את חשבונות הבנק שלה, מהו מחזור העסקים שלה, האם מוניטין התשלומים שלה חיובי, האם קיימים נגדה תיקים בבתי המשפט וכו', תדרשו לשלם על כך. האתר מאפשר לכם לבצע חיפוש של חברות על ידי מספר החברה ברשם החברות או,

באמצעות שם החברה והסטטוס שלה (חברה פרטית, חברה ציבורית וכו'). במקרים רגישים, ידאגו מנהלי האתר, שעורך דין מטעמם יצור עם הלקוח קשר, על מנת לספק לו את המידע, בצורה מסודרת ובהתאם למה שהחוק מתיר.

היו מרגלים עסקיים

סטטוס אפשרי לחברות בישראל

ניתן לאתר חברות באמצעות הסטטוס התאגידי שלהן, להלן פרוט –

  • חברה שנוסדה מחוץ לישראל – חברה שיוסדה במדינה זרה אולם, מבקשת לבצע עסקים גם במדינת ישראל. חברה זו תידרש להירשם תחת הסטטוס של חברה חוץ פרטית, לשלם אגרת חברות לרשם החברות בישראל ועל ידי ביצוע פעולות אלה, תקנה לעצמה את הזכות לנהל עסקים בישראל.
  • חברה שנוסדה על ידי אדם פרטי – חברה שבעלי המניות בה הם אנשים פרטיים, שחברו יחדיו, במטרה לנהל עסקים משותפים בארץ ובעולם. חברה פרטית איננה נסחרת בבורסה.
  • חברה ציבורית – חברה שמניותיה נסחרות בבורסה לאחר שיצאה להנפקה. בעלי המניות הם אנשים פרטיים, חלקם ייסדו את החברה וחלקם רכשו את מניותיה באמצעות המסחר בבורסה לניירות ערך.

סטטוס אפשרי לחברות בישראל

המוסדות בהם נמצא המידע המקורי

המידע המסופק על ידי אתר החברות הישראלי או חברת דן אנד ברדסטריט, נמשך מרשם החברות הישראלי, דרכו עוברת כל חברה הנרשמת בישראל. בנוסף, קיים מאגר חברות באתר הממשלתי, ואת החברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך, למצא באמצעות אתר הבורסה. כדי לקבל מידע אודות חברה ולספק אותו ללקוחות, יש לקבל רישיון מהמדינה, המחייב את העוסק בכך, לפעול בהתאם לחוקי המדינה.

כל המידע שתצטרכו על חברות בישראל רק באתר החברות!  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *