במאה ה-21, כולם כבר מבינים כי הכנסה מעבודה אינה מספיקה ויש לגייס לעצמכם מקורות השקעה נוספים מהם תפיקו כסף. בימים אלו בהם הבורסה אינה יציבה והריבית במשק עולה, חשוב לחשוב על אפיקי השקעה חדשים שיעניקו לכם תשואה מקסימלית עם סיכון מינימלי. בואו להכיר שלושה אפיקי השקעה שכנראה עוד לא חשבתם עליהם.

 

1. השקעה בנדל"ן בארה"ב

אפיק ההשקעה הראשון שחשוב מאוד שתכירו, הוא אפיק ההשקעה בנדל"ן בארצות הברית. בישראל של 15 השנים האחרונות, מחירי הנדל"ן עולים ללא הרף. במציאות בת ימינו, עבור רוב רובם של הישראלים דירה היא חלום בלתי מושג.

גם עבור אלו המסוגלים לגייס לעצמם את ההון הראשוני הדרוש לשם קבלת משכנתא עבור דירה בישראל, כלל לא בטוח שמדובר בהשקעה כדאית. עליית הריבית מנפחת את המשכנתא שתצטרכו להחזיר והתשואות האפסיות יחסית על השכירות הופכים את ההשקעה ללא משתלמת.

מנגד, שוק הנדל"ן בארה"ב ידוע ביציבות היחסית שלו המבטיחה תשואות גבוהות משכירות ועבור מי שיודעים היכן לרכוש נכסים – אף עליית ערך נאה. שוק הנדל"ן בארה"ב יציב יותר מהנדל"ן הישראלי במידה ניכרת, הודות לשני מאפיינים מהם סובל השוק הישראלי שלא מאפיינים את השוק האמריקאי.

ראשית, קצב הגידול של האוכלוסייה בישראל גבוה במידה ניכרת מקצב צמיחת האוכלוסיה באמריקה. קצב הגידול הגבוה מוביל למחסור מתמיד בדירות ולעלייה במחירים עקב עודף ביקוש. שנית, במקביל לעודף הביקוש, עתודות הקרקע לבניה בישראל מוגבלות. מיעוט הקרקעות יוצר מחסור בצד ההיצע. ביחד, נוצר סחרור מחירים ומחירי הנדל"ן עולים דרך קבע.

שני מאפיינים אלו לא קיימים בארצות הברית, מה שמאפשר לתשואות השכירות באמריקה להגיע ל-10 אחוזים ואף למעלה מכך. לכך יש להוסיף את עליית ערך הנכס והנה קיבלתם השקעה מנצחת בדמות השקעת נדלן בארה"ב באופן בטוח ומוצלח.

כדי שההשקעה אכן תהיה מוצלחת, תצטרכו להיעזר בליווי של מומחה בתחום שיידע לסייע לכם הן בפן הפיננסי והן בפן הרגולטורי. זאת, מאחר שישנם אזורים בהם הרכישה מומלצת יותר ויש בחינות רבות שחובה לבצע לפני שרוכשים נכס בארה"ב – בחינות שלא תמיד אתם מודעים עליהם. מכיוון שכך, פנו עוד היום למומחה נדל"ן בארה"ב יריב גולן שימצא עבורכם את הנכס האופטימלי להשקעה, בהתחשב בתקציב ובציפיות שלכם.

 

2. פק"ם

בעבר הקרוב, הריבית על פיקדונות בבנק הייתה אפסית. אולם כיום, הריבית עלתה ויכולה להגיע אף ל-3% ולמעלה מכך. למעוניינים בהשקעה סולידית ובטוחה, מדובר במסלול מנצח.

 

3. אג"ח אמריקאי

עליית הריבית הקפיצה גם את התמורה על אגרות חוב בארצות הברית. המעוניינים בהשקעה בטוחה יחסית בריבית אטרקטיבית, יכולים לפנות אל שוק האג"ח האמריקאי.

 

לסיכום

לסיכום, בעידן אינפלציוני כמו שלנו חשוב לחשוב על אפיקי השקעה אטרקטיביים חדשים. המציאות החדשה מזמנת שלושה אפיקים מומלצים במיוחד. הראשון הוא השקעה בנדל"ן בארה"ב בעזרת המומחה יריב גולן. השני הוא השקעה בפק"ם ולבסוף גם אג"ח אמריקאי נחשב לאטרקטיבי במיוחד.

קופת חיסכון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *