במאמר זה תוכלו לקבל מידע על ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים, על הסיבות שבגללן על עסקים להיעזר בייעוץ כזה וכן על ההבדל בין ייעוץ עסקי לעסקים קטנים לבינוניים.

 

עסקים קטנים ובינוניים רבים נסגרים מדי שנה

מדינת ישראל נחשבת מדינה מצליחה במיוחד בתחום היזמות וקיימים בה עסקים קטנים ובינוניים  רבים שעוסקים בתחומים שונים.

אך למרבה הצער, בכל שנה נסגרים במדינה עשרות אלפי עסקים. כמו כן, מחקרים מראים כי – 30% מהעסקים הקטנים והבינוניים, ייסגרו במהלך חמש השנים הראשונות לפתיחתם.

המספרים העגומים הללו, נובעים בעיקר מסיבה אחת – חוסר ידע ומקצועיות בניהול העסק, בהתנהלות הפיננסית שלו, וכן בשיווק המוצרים או השירותים שהעסק מציע. חוסר הידע הזה גורם לעסקים קטנים ובינוניים רבים להיכנס לבעיות כלכליות ולהיאלץ לסגור את העסק.

הפתרון היעיל היחיד שמונע את הבעיה הזו הוא קבלת סיוע מקצועי מחברה מנוסה שמעניקה שירותי ייעוץ עסקי.

ייעוץ עסקי יאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לגדול ולהתפתח, להתקדם מבחינה עסקית וכלכלית ולהתנהל בצורה טובה יותר.

 

מהו ייעוץ עסקי?

ייעוץ עסקי הוא תהליך ארוך שבו יועץ עסקי מוסמך מגיע לעסק, מנתח את פעילותו הפיננסית, השיווקית, הניהולית ועוד, ומציע הצעות לייעול התחומים הללו.

ייעוץ עסקי מסייע לעסקים שעוסקים בתחומים שונים, מאפשר להם להשיג את המטרות שהציבו לעצמם ומסייע להם להיערך מבחינה כלכלית לתקופת חלשות וקשות.

חברות ייעוץ עסקי מעניקות שירותים רבים לעסקים לרבות: ליווי עסקי, ניהול כספים וחשבות, הערכת שווי, ייעוץ למנהלים בכירים, גיבוש אסטרטגיה עסקית ושיווקית, בניית תוכנית עסקית ועוד.

 

האם רק עסקים קטנים זקוקים לייעוץ?

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים לא נועד רק לעסקים שנקלעו לצרות כלכליות ואחרות, אלא גם לעסקים שמעוניינים לגדול, להתפתח ולהגיע רחוק וגבוה. חברת ייעוץ עסקי תסייע לעסקים קטנים לצמוח ותמליץ להם על הדרך הנכונה לפעול בתחומים שונים כגון: השקעה והלוואות, כוח האדם בעסק, פתיחת סניפים נוספים ועוד.

כמו כן, ייעוץ לעסקים קטנים כולל היכרות עם כלים שימושיים שונים, מתן סיוע בצעדים הראשונים של העסק וכדומה.

לעומת זאת, ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים מתמקד בעיקר בפתרון בעיות שונות שהעסק נתקל בהם, בהתמודדות עם מחנק האשראי, בהשגת המטרות והיעדים שהעסק הציב לעצמו ובייעול ההתנהלות שלו.

 

היכן ניתן לקבל ייעוץ עסקי לעסקים קטנים או בינוניים?

זקוקים לייעוץ עסקי מקצועי ואפקטיבי לעסקים קטנים או בינוניים? צרו קשר עם המומחים של אם.וי.פי – בי בע"מ – חברה מקצועית ומנוסה שמעניקה ייעוץ עסקי ושירותים יעילים נוספים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

החברה תסייע לכם בניהול התחום הפיננסי בעסק, תעניק לכם טיפים חשובים שיאפשרו לכם לשווק את המוצר או השירות שהעסק שלכם מציע בקלות ותעזור לכם להתמודד עם סיטואציות ומקרים מורכבים שהעסק שלכם עלול להיתקל בהם.

 

בחור חוזר מפגישת עסקים מוצלחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *