כיום, כשליש מעסקאות הנדל"ן בישראל נעשות בעזרת משרד תיווך, ויותר מ- 20 אלף מתווכים עוזרים לזה לקרות. שימוש כה רחב במתווכים בארץ מצביע בבירור על התרומה הגדולה שיש למתווכים להציע לעסקאות שאנו מבצעים, לכן על הכתבה הזו אל תוותרו.  

לפני שנפתח בפניכם את היתרונות הנרחבים בעת סיוע במתווך מוסמך, חשוב להזכיר כי אסטרטגיה זו נשענת על יכולותיו של המתווך עצמו, ואנו ממליצים להיעזר אך ורק באנשי מקצוע כמו מתווכים מומלצים ומקצועיים – על מנת שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר.

 

איך מתווך נולד

על מנת לקבל תעודה הסמכה כמתווך, עובר המועמד מבחנים ראשוניים, אשר מאפשרים לו להירשם כמתווך בישראל. עם זאת, אי אפשר שלא להתייחס לעובדה כי המבחן האמיתי אותו עובר המתווך מגיע שלב אחד לאחר מכן, כחלק מההתלמדות והקבלה אל המשרד תחתיו המתווך יעבוד.

הכשרתו האמיתית של מתווך בה אנו יכולים להיעזר, מגיעה מהידע המעמיק של המתווך, וההבנה של האזור בו אתם מעוניינים לרכוש את הנכס הבא שלכם. בנוסף, מתווך טוב יידע לשאול אתכם את השאלות החשובות ביותר בנוגע לרצונות שלכם – שאלות אשר ככל הנראה עוד לא הספקתם אפילו להעלות בדעתכם. אם תהיו מדויקים בעת פגישתכם עם המתווך, ותעברו עימו על כל הנקודות הקריטיות לכם, הוא יידע למצוא לכם את הנכס המתאים ביותר לבקשתכם.

 

למה להסתמך דווקא על מתווך

היעזרות באיש מקצוע באה לטובתנו בכל דבר אשר אנו מתמודדים עימו, וכאשר מדובר בעסקאות נדל"ן על אחת כמה וכמה. שוק הנדל"ן הוא דינמי, ועל מנת להכיר את האופן בו פועלות העסקאות באזור בו אתם מעוניינים, יש להישאר מעודכנים באופן קבוע. משום שככל הנראה אינכם מכירים כראוי את האזור בו תכננתם להשקיע, או לחילופין, את הקהל לו אתם מוכרים – חשוב לקחת בחשבון יתרון זה לשימוש במתווך.

 

למי זה מתאים

השימוש במתווך מתאים בעיקר לאלו מכם שמשא ומתן הוא לא הצד החזק שלהם. עם זאת, במידה ואתם מרגישים כי את חלק זה תוכלו לנהל, יש לקחת בחשבון בנוסף את עבודת החיפוש המתישה שצפויה לכם, טרם תגיעו לעסקה ממנה אתם מרוצים. לצערנו, למרביתנו אין את הזמן הדרוש לטיפול בנושא מסוג זה, או לחילופין את הידע והיכולת לעמוד מול כל אותם מוכרים וקונים, לכן, השימוש במתווך יכול להיהפך למשתלם ביותר.

 

לסיכום

עסקאות הנוגעות לנדל"ן הן לרוב עסקאות גורליות וחשובות במיוחד, וככל הנראה האזרח הישראלי לא יבצע עסקה מסוג זה מספר רב של פעמים. גם במידה והתנסיתם בעבר בעסקאות דומות, ככל הנראה אין לכם את הידע בכל הנוגע לתנועות השוק והשינויים הקורים בתחום הנדל"ן. לכן, אנו ממליצים להכיר בחשיבות המתווך וביכולת שלו לעזור לכם להגיע לעסקת חייכם.

מתווכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *