דירה חדשה זה החלום שלכם? רוצים לשדרג את חיי היומיום וליהנות מחיים במקום נעים ומפנק יותר? אם כך, אין ספק שזה מגיע לכם, כי למה לא בעצם? זה לא משנה מזה כמה שנים אתם חיים באותה דירה ישנה כי בכל מקרה, אם גם אתם התחלתם לראות דירות חדשות, אתם בוודאי תוהים לגבי המימון. כמובן שרוב אנשים חייבים למכור את הדירות הישנות שלהם כדי להצליח לממן את הנכס החדש, אבל השאלה היא מה קורה אם לא מצליחים לעשות את הדברים לפי הסדר. כלומר, מה תעשו אם לא תצליחו למכור את הדירה הישנה לפני שתיקנו את החדשה? הדרך הנכונה להתמודד עם הפער הזה היא לקחת הלוואת גישור ויפה שעה אחת קודם.

 בית ביער

מה כוללת ההלוואה הזאת?

 

אם חשבתם לרגע שמדובר על סוג של משכנתא כדאי שתדעו שאתם טועים. לפני הכול, עליכם להיות מודעים לכך שכאשר מדברים על משכנתא הריביות יותר נמוכות ברוב המקרים לעומת הריבית שיגבו מכם על הלוואת גישור. כמו כן, בעוד שמשכנתא ייתנו לכם לעשרות שנים, הרי שהלוואות הגישור יש גבול כי הן ניתנות בדרך כלל רק לשנתיים או שלוש. מה שכן, הן מאוד נוחות מבחינת ההחזר ולכן ברור מדוע הן זוכות לאטרקטיביות גדולה. כלומר, במהלך תקופת ההחזר אתם משלמים רק את הריבית ואת הסכום כולו תשלמו אחרי שתמכרו את הנכס הישן. לכן הלוואות כאלה זוכות להתעניינות רבה וזה נכון בין אם הן עונות לשם הלוואת גישור ובין אם קוראים להן במקומות מסוימים הלוואת בלון.

 הבנק שיציע תנאים טובים יותר

 מתלבטים לאיזה בנק לפנות? הייתם בטוחים שבכל מקום יציעו לכם את אותו הדבר? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. יש מקומות שבהם הלוואת גישור תינתן לכם עם תנאים טובים יותר ולכן חשוב לבדוק את העניין הזה לעומק. אין סיבה אמיתית לשלם מחירים מופקעים רק כי אתם רוצים לשדרג את החיים שלכם ולקנות דירה חדשה. כמו כן, אתם גם לא צריכים לוותר על הנכס החדש רק כי לא הצלחתם למכור את הנכס הישן עדיין. הלוואת גישור למשכנתא היא פתרון נהדר שהרבה מאוד אנשים כבר עשו בו שימוש, כך שאם כבר מצאתם דירה שאתם רוצים לקנות – שווה לבדוק את ההלוואה הזאת. זכרו שאתם גם יכולים להתמקח עם הבנק שלכם על התנאים ולכן כדאי שתקבעו פגישה עם נציג הבנק עוד היום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *