נסיעה לחו"ל מצריכה רכישה של ביטוח נסיעות מותאם. באמצעות חברת פספורטכארד, ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים מכל הכיוונים. להלן כל הפרטים.

פספורטכארד – מהפכה של ממש בענף הביטוח

ענף הביטוח בישראל כמו גם בעולם הוא מורכב ובירוקרטי, אולם בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי ממשי בענף, וזאת לאור פיתוח יוצא דופן של חברת הנסיעות פספורטכארד. החברה, אשר מבטחת מדי שנה אלפי ישראלים אשר טסים לחו"ל מאפשרת לקבל שירות חדשני ואישי אשר כולל כרטיס נטען אשר ניתן לממש אותו באופן מידי, ובכך להימנע מתהליך תביעה ארוך. למעשה, כולנו מכירים את הסיטואציה בה המזוודה נאבדה או אנו זקוקים לקבלת טיפול רפואי, אולם המחיר הגבוהה בגין השירותים הללו עלול לגרום לעוגמת נפש של ממש, כמו גם תהליך ארוך אל מול חברת הביטוח בחזרה לארץ. אולם, באמצעות פספורטכארד התהליך הוא קל ופשוט, וזאת לאור צוות אמין ומקצועי אשר זמין בעבורכם בכל שעות היממה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי בחברתם בחברה הטובה ביותר בענף הביטוח.

שני מטוסים בשמיים

לטוס בראש שקט – באמצעות חברת פספורטכארד

באמצעות חברת פספורטכארד תוכלו להיות בטוחים כי במידה ואתם טסים למטרות עסקים או בילוי משפחתי, תהיו מכוסים מכל הכיוונים. החברה מאפשרת לקבל מעטפת ביטוח אשר כוללת בין היתר פטור מהשתתפות עצמית בגין טיפול רפואי וזאת לאור העובדה כי עם הכרטיס הנטען ניתן לשלם בכל מקום, בדיוק כמו כרטיס אשראי וכן לקבל הטסה רפואית לארץ, הרחבה של הכיסוי עצמו במידה ויש רקע רפואי ספציפי וכן צוות איתור וחילוץ אשר נמצא בכוננות בכל העת. ברבות השנים טיפלה החברה באירועים המורכבים ביותר אשר התרחשו לישראלים בעולם, כאשר המקרה המפורסם ביותר התרחש לא מזמן כאשר סירה של ישראלים התנגשה בצ'ילה. לאור המקצועיות הרבה של החברה, דיווחו הנפגעים כי הם קיבלו טיפול ביטוחי מצוין אשר כלל צוות אווירי אשר הגיע עד למקום האירוע, טיפול רפואי מקצועי מרופאים ישראלים אשר הוטסו למדינה כמו גם כיסוי מלא בעבור בני המשפחה אשר הגיעו לשהות לצד הפצועים. מדובר רק במקרה אחד מבין רבים, בהם הוכיחה חברת פספורטכארד כי היא החברה המובילה בישראל, וזאת לאור צוות מיומן אשר בקיא בענף הביטוח ויודע לשרת את הלקוח בצורה האיכותית והטובה ביותר, עד לשביעות רצונו המלאה.

מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות של פספורטכארד? כעת יש לכם את הדרך

על כן, אין עוררין כי חברת פספורטכארד היא חברת הביטוח הטובה ביותר בישראל, וכעת גם לכם יש את האפשרות להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים. לרכישת ביטוח פספורכארד צרו קשר בהקדם האפשרי דרך המספר 072-3902143 או דרך האתר https://www.instravel.co.il ובכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מבוטחים מכל הכיוונים, בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *