זוכרים שלפני שנים רבות הגיע למשרד שלכם סוכן ביטוח של חברה כזו או אחרת, דיבר איתכם ושכנע אתכם לעשות חיסכון לעתיד? האמת היא, שזה קורה לכולנו. כולנו חרדים ממה שעלול לקרות לנו מחר ואין ספק שהדרך הכי טובה שיש לדאוג לעצמנו היא פשוט לעשות חסכונות לא מבוטלים של כסף. זה נכון שכסף לא יכול לקנות הכול ולא תמיד זה יכול לתקן את מה שקורה לנו בחיים, אך אין ספק שסכומים יפים של כסף בזמן הנכון יכולים לסייע. לכן ברור מדוע כולנו עושים חסכונות, אך מה שמדהים לגלות הוא שעם השנים רבים מאיתנו שוכחים מהעניין. כלומר, אנחנו מתרגלים לכך שהכסף יורד מהמשכורת שלנו או מחשבון הבנק באופן קבוע, רק שאין לנו מושג לאיפה. איפה נמצאים החסכונות? דרך איזו חברת ביטוח עשינו את החיסכון ומה עושים אם רוצים למשוך את הכספים? אם גם אתם לא באמת זוכרים את הפרטים, אין לכם מסמכים שיכולים לסייע באיתור הכסף וזה נראה לכם כמו ״כסף אבוד״, כדאי שתדעו שאתם טועים. הר הביטוח זו היוזמה שיכולה לאתר את כל אותם סכומים אבודים שאולי חסכתם בשנים האחרונות, אז למה שלא תבררו כבר עכשיו איפה נמצא הכסף שלכם?

לדעת כסף

בירורים שעושים במהירות ובצורה יעילה

עד לפני שהר הכסף היה קיים, הדרך היחידה לאתר חסכונות הייתה לפנות אל כל הגורמים שיכולים להיות רלוונטיים באופן עצמאי. כלומר, אדם שלא זכר דרך איזו חברת ביטוח הוא עשה חיסכון, היה צריך לפנות אל כל החברות שנראו לכם אפשרויות לצורך הבירורים הללו. מדובר היה על עניין מאוד מורכב שגזל זמן רב, מה שהוביל לכך שרבים מהאזרחים במדינה פשוט וויתרו על הרעיון. אם זה נשמע לכם מוכר ואם בגלל כל הסרבול הזה לא חיפשתם את החסכונות שלכם עד היום, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת. הר הכסף למעשה יעשה עבורכם את החיפוש הזה בצורה מהירה, יעילה ועל ידי מערכת ממוחשבת שמחוברת לכל חברות הביטוח הקיימות. בנוסף לכך, למערכת יש גם גישה לעוד מקומות שבהם אולי נמצאים החסכונות שלכם, אז למה שלא תנסו את זה כבר עכשיו?

איזה פרטים יהיה עליכם למסור כדי שהחיפוש יתבצע?

אם שמעתם על הר הכסף אבל מעולם לא פניתם אליו כדי לעשות חיפוש כי חששתם שהפרטיות שלכם תיפגע, דעו שזה לא מדויק. בימינו הפרטים שאתם צריכים למסור להר הכסף הם פרטים בנאליים ופשוטים כמו שם, שם משפחה, תעודת זהות וכדומה. לכן אין סיבה לחשוש שמישהו יוכל להיכנס אל חשבון הבנק שלכם ולבדוק מה מצבו או לחדור לכל מקום פרטי אחר ששייך לכם. פנו עוד היום אל הר הכסף לצורך איתור החסכונות האבודים שלכם, כי זה הכסף שלכם ומגיע לכם ליהנות ממנו. רוצים גם? היכנסו עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *