חולמים על דירה ואתם לא באמת רואים איך תגיעו לשם לבד? אתם עובדים כבר שנים רבות, מנסים לחסוך ויש לכם אפילו עזרה מההורים אבל זה עדיין נראה קשה? אם כך, אולי ינחם אתכם לדעת שאתם ממש לא לבד. רוב הישראלים היו רוצים דירה על שמם אך למרות כל המאמצים, בלי עזרת הבנק זה כמעט בלתי אפשרי. לכן הגיע הזמן שגם אתם תחשבו על משכנתא, כי זה לא במקרה שאתם מכירים כל כך הרבה אנשים שכבר לקחו את ההלוואה הזאת לפחות פעם אחת בחיים. לקחת משכנתא זה אומנם אומר להתחייב לשנים רבות ולהחזיר סכומים לא מבוטלים בחודש לבנק, אבל מצד שני, בסופו של דבר תהיו בעלי נכס ולכן זה כדאי.

כמה אתם יכולים להחזיר בחודש?

כמובן שאחת מהשאלות הכי חשובות שצריך לענות עליהן כבר בתחילת הדרך, זו השאלה לגבי כושר ההחזר שלכם. שימו לב: הבנק לא ייתן לכם משכנתא שהיא מעבר ליכולות שלכם ולכן חשוב שתדעו על איזה כושר החזר אתם מדברים, שכן גם יהיה עליכם להוכיח את היכולות הללו לבנק. יש לקחת בחשבון גם את העובדה שכושר ההחזר שלכם היום ישתנה בעתיד, בין אם זה לטובה ובין אם זה לרעה, כך שזה בהחלט נכון לומר שבימינו משכנתא לא לוקחים אלא מתכננים.

בתים גדולים

ייעוץ מקצועי עושה את הכול פשוט יותר

חושבים איך תוכלו להתמודד עם נושא המשכנתא בקלות רבה יותר? לא רוצים להרגיש שאתם הולכים לאיבוד וכי אין לכם מושג מאיפה להתחיל להתמודד עם העניין? אם כך, זה הרגע לחפש יועצים מקצועיים בתחום הזה. מי שעוסק בתחום המשכנתא יוכל לעזור לכם לבחור את המסלול הנכון לכם והוא גם יוכל לייעץ לכם לאיזה בנק כדאי לכם לפנות. היום הרבה מאוד זוגות בוחרים לפנות אל יועצי משכנתא מקצועיים ובהחלט שווה גם לכם לעשות זאת. הייעוץ אומנם לא תמיד זול אבל מצד שני, הוא יוריד מכם עול רב ואפילו יקצר עבורכם את התהליך, אז למה לחשוב פעמיים לפני שפונים אל יועץ משכנתאות פרטי מבית  שקוף?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *